Ženy jsou známé tím, že často přechází od jedné potravinové diety ke druhé. Zejména po porodu potomka jdou přebytečná kila velice těžko dolů. I přes to, že dodržujete dietu na sto procent, vytoužený efekt se stále nedostavuje? Víme proč!
nohy na váze
·         Málo pohybu!
I kdybyste držela dietu sebe poctivěji, vždy by měla být pouze doplněk ke zdravému životnímu stylu a pohybu. Jestliže chcete být zdravá a hubená zároveň, pohybu se zkrátka nevyhnete. Mnoho žen na jakýkoliv sport nemá čas nebo peníze, nicméně zde se jedná pouze o výmluvy. Zajisté i vy máte čas na to, abyste šla jednu tramvajovou zastávku pěšky, nebo každý den jednou navíc vyvenčila psa. Chůze je pro člověka nejpřirozenější pohyb a s hubnutím vám rozhodně pomůže.
·         Málo spánku!
Základem každé diety musí být kvalitní a dlouhý spánek. Ten tělo potřebuje k tomu, aby se patřičně zregenerovalo a odpočalo si. Myslete na to, že je nutné spát minimálně osm hodin denně.
·         Pitný režim!
Další častou chybou, je špatný pitný režim. Musíte myslet na to, že byste denně měli vypít minimálně litr a půl vody. Mělo by se jednat o neslazenou, čistou vodu. Vyhnout byste se měli všem sladkým limonádám i veškerému alkoholu.
zdravá svačinka
·         Potravinová alergie!
Byla jste se na alergologii otestovat, zda netrpíte intolerancí lepku či laktózy? Jestli ne, rozhodně byste to měli udělat, možná se totiž jedná o zakopaný kámen úrazu neustálého tloustnutí.
·         Příliš stresu!
Máte náročné zaměstnání, kde jste pod neustálým tlakem? Stres zpomaluje metabolismus. Tělo se podvědomě bojí a dělá si zásoby na „horší časy“.
·         Jíte nárazově!
Častým důvodem přibírání na váze jsou i špatné stravovací návyky. Pokud jste si vybrala dietu, která vám přikazuje hladovění, okamžitě se ji zbavte! Nejíst nic, rozhodně není cesta k úspěchu. Jakmile totiž začnete znovu jíst, tělo si ihned udělá „tukové zásoby“. Tento jev je všeobecně známý pod pojmem „jojo efekt“. Začněte tedy jíst minimálně pětkrát denně po malých dávkách a máte vyhráno!